The Orgelheimers x 2
Denne aften er helt speciel, i det vi spiller første sæt som trio - som bandet næsten startede ud med - og andet sæt som fuldbyrdet Orgelheimer setup. Der vil derfor forekomme numre, vi aldrig plejer at spille + numre vi ikke burde spille.
Første sæt er uden guitar, mens vi i andet sæt bliver velsignede med den
legendariske guitarist, Mads Dons Nørgaard’s tilstedeværelse.
… om alt går vel…
Første sæt er uden guitar, mens vi i andet sæt bliver velsignede med den
legendariske guitarist, Mads Dons Nørgaard’s tilstedeværelse.
… om alt går vel…
Line up:
- Trommer - David Besiakov
- Orgel - Michael Maretti
- Orgel - Nikolaj Aage
- Guitar - Mads Nørgaard